Måndag

I torsdags åkte jag hem, har haft det jättebra hemma! Jag har bara myst en massa med alla goingar! Fått håret fixat, röjt träd, rustat upp en lada, lastat skotrar, lekt med Moa, haft familijemiddag på condis, kikat på hockey, myst med syster, lunchat med Elin, hängt hos fammen, rullat hår, haft myskväll med Maria... :) En himla bra helg! Det var inte alls många som visste att jag skulle hem, så skönt att bara åka hem och bara vara, även om jag gjort en massa så kändes helgen aldrig stressig som den brukar kunna göra..

Idag har vi haft muntlig redovisning och efter det har vi suttit med ett nytt case.

Jag är så trött

Jag borde träna men orkar inte

Jag borde plugga men orkar inte

Jag borde diska men orkar inte

Ja ni fattar...

Jag fryser också, hela tiden...

Lägenheten är alldeles tom och tråkig nu när sombosarna är bortresta, Linnéa befinner sig i Florida och Johanna i Italien. Jag hatar att bo själv har jag märkt... Man blir ju alldeles deprimerad av det.. Nej tacka vet jag kollektivet:) Iaf vårat för vi är så bra:)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa ut min bok, det orkar jag iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0