Lördag?

Jag har inte riktigt koll på vad det är för dag idag, har nog typ söndag idag.

Det var underbart att få hushållet fulltaligt igen!

Tog vaccinet i torsdag, det resulterade i en natt på badrumsgolvet med feberfrossa och illamående, tur att vi har golvvärme;)

Innan den underbara natten blev det fest och Ankan, hade jättekul tills vaccinet slog till på Julia, tur att vi har så nära hem:)

Fredagen bestod av att göra så lite som möjligt, fortfarande feber. Alldeles försent kravlade jag mig ur sängen och in i duschen för att försöka framkalla lite energi till att orka med en barrunda. Hade skitit i den om det inte hade varit för att jag redan betalat den, snål student:) Jag hade en jätterolig kväll! Dock orkade jag inte till stängning, hem till lägenheten kändes mycket mer lockande än ett trångt dansgolv när febertoppen slog till.

Sovit som en stock hela natten, hörde ingenting tydligen:)

Nu har jag iaf lyckats fått i mig frukost, sombosarna är ute på vift, den ena i sthlm och den andra ute med en massa hästar.

Planerna för dagen är en aningen oklara, vet inte alls vad jag har lust med. Det återstår att se:)

Nu spöregnar det ute också, typiskt, jag som precis hade tänkt att gå ut och få lite frisk luft... ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0