fixardag!

Jag sov till 10.30 imorse, måste vara nåt slags rekord den här hösten. 11 timmars sömn, det behövdes antagligen. Idag har jag diskat, städat, tvättat och allmänt bara pysslat runt i lägenheten. Har t.o.m. satt upp en adventsstjärna i fönstret, trots att det är emot mina principer att börja med jultjaffs så tidigt.. men man måste ju få lite mys och ljus såhär i det trista höstrusket! Karlstad har i hela november haft EN soltimme, EN enda liten skittimme! Inte konstigt att man känner sig deppig. Solen i Karlstad, HA vilket skämt!

Har iaf varit underbart att ha varit ledig idag! Det enda jag inte har gjort som jag borde är att träna, men en promenad i regnrusket fick duga. Dessutom tränade jag nästan 2 timmar igår, ett mördarpass med Carro:) Så idag känns det i magen, underbart:)

Min dator håller på att lägga av... och jag vill inte riktigt.. om jag har tur startar den på 3e försöket och tar då ca 1 timme på sig... snälla, häng med lite till:)

Hur kan jag få ont i magen av älgfärsbiffar och spaghetti och körsbärstomater? Det är ju helt ologiskt, det är inget starkt, inte för fett, inte för mycket fibrer, ingen kolsyra, inget kaffe och jag hade definitivt inte i några tuggummin.. Jag blir snart galen på det här!

Nu ska jag bränna ner bilder och annat viktigt innan allt försvinner!



Kommentarer
crazy hairwomen

Ja, men som sagt, du blev ju snygg i håret istället ;) Är med min lilla söta fina dator som inte håller???

2009-11-20 @ 15:24:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0