dåligt humör

Jag är på så fruktansvärt dåligt humör idag, av ingen som helst anledning... aja det är bara att hoppas det är bättre imorgon. Nu på eftermiddagen har jag försökt vara så lite social som det är möjligt.. svårt att utesluta det sociala helt när man bor med två till men jag har iaf försökt för att minska risken att vara otrevlig mot dom som inte förtjänar det, det är ingen i min närhet som förtjänar att ha med en sån otrevligt människa att göra. Men idag har bara varit en sån dag, morgondagen blir bättre!

Jag har passat på att lagat en rabarberpaj. Tror det är en av de första pajerna i mitt liv som jag gjort helt själv, det där med att stå i köket har aldrig varit min grej, men talang det har jag minsann för oj så god den blev:)

Sen har jag även lekt vaktmästare och tätat dörrar och fönster, det är en kall lägenhet som vi bor i.. Skulle ha behövt 3 paket tätningslister till för att det skulle ha blivit perfekt, men men, lite varmare kanske det blir. Upptäckte också att målade naglar inte är praktiskt när man leker vaktmästare.. Skulle även till att sätta upp linnéas rullgardin men vi gav upp ganska omgående.. inte för att det var för svårt utan för att vi helt enkelt inte orkade:)

Igår var vi på winnerbäck, jag är såld:) Grym konsert, grym röst, grym artist!:)

Skulle ha tränat idag, men hade varken lust eller ork, tar igen det en annan dag..

Imorgon blir det grupparbete i statistik, yeeah vad kul...

Men jag tror det blir en bra helg;)



Kommentarer
Sambo nr 1

Vilken tur att du är glad nu Elaine. Rabarberpajen var jättegod, trots att det inte fanns nån vaniljkesella! Vissa dagar har man bara sånt jädra oflyt... :)

2009-11-08 @ 12:31:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0