9 November

Idag har vi gjort klart vårat statistik case, skönt när man lämnat in det och inte kan göra nåt mer åt det. Jag vet att jag inte varit jättedelaktig exakt hela tiden, men har haft saker inbokat på välidgt dåliga tider, men jag hoppas mina kompanjoner inte hatar mig för det:)

I Helgen blev det fest, vi började med inställningen "Vi kör en ganska lugn kväll ikväll" sen slutar det med att vi svepte i oss jäger i köket, bra tänkt där.. eller..?! Hade iaf en rolig kväll, de senaste gångerna vi haft fest har det slutat med hemmafest, det är för att vi trivs så bra härhemma, vem behöver krogen?

Och eftersom jag inte varit ute på krogen så har jag sparat mycket pengar, pengar som jag nu lagt på massage. Även om det gjorde sjukt ont så var det värt varenda krona, bokat en ny tid i slutet av November. Helt fantastiskt vad mycket muskelknutar jag har. Fick göra en rörlighets test med nacken, först kände han på ryggen när jag stod upp, vid skulderbladen hade jag två stycken knutar. Han frågade om jag hade begränsad rörlighet i nacken, nej svarade jag för det tycker inte jag att jag har, jag fick vrida huvudet åt både höger och vänster, sen efter massagen fick jag göra likadant. Hade fått nästan 20% mer rörlighet efter han tryckt ut knutarna. Så lätt som det går nu att röra på huuvudet har det nog aldrig gått:) Imorgon kommer jag väl vara helt död i hela ryggen, men sånt får man ta:)

Promenad med Carro, alltid lika trevligt:)

Kanske kanske att jag åker hem i helgen, håller tummarna:)


Nu väntar jag bara på dessa godingar!



Borde komma med posten vilken dag som helst:)

http://www.svartpistclothing.se/

Nu när jag har lite tid innan two and a half men slänger jag in lite diverse bilder


Friluftsliv med familjen


Halloweenfest, Jag och Tove som psyk-vampyrer:)


Winnerbäck!


Karlstad!


Kvällspromenad!

Det var det allt för nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0