utbildad

Både igår och idag var jag på fadder utbildning, kan inte säga att jag har lärt mig jättemycket nytt men det kändes ändå givande på nåt sätt. Nu vet jag iaf vart i karlstad man får dricka alkohol offentligt:)

Tentaplugget går sådär, har som vanligt ingen motivation, hur ska jag nånsin hitta den?? Men det är bara att nöta in skiten. kan ju inte mer än att göra mitt bästa.

Jag måste sluta äta pasta och bröd, får sjukt ont i magen av det. Jag hoppas verkligen att jag inte är allergisk mot gluten, kanske bara är lite känslig?! Kosten blir mycket spännande och god när man inte får äta bröd, pasta och mjölkprodukter.. Men det blir ju väldans nyttigt och det är ju välbehövligt.

Konstig kväll, en kväll när du vill ha sällskap men alla är upptagna eller trötta. och jag tänker inte vara till besvär. Nu skulle det sitta bra med en sån där mysbyxekille som jag är på jakt efter, haha..
Eller så inte.. dom gör bara en ledsen.. jag är bara lite bitter.

Imorgon måste jag ringa vårdcentralen, måste beställa tid för ett allergitest och kolla mina öron, är nu nästan döv på ena örat större delen av dagen. Det kan omöjligt vara bra.

Igår somnade jag glad för första gången på flera veckor! Sakta men säkert påväg uppåt:) Du förstår nog inte riktigt hur glad du gör mig! tack!

Jag är omringad av de allra bästa! Om jag nån gång blir åtminstone hälften så bra som ni är jag nöjd!



Ikväll saknar jag den här killen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0