TODO

Känns som att det är sjukt mycket jag borde göra just nu. Jag äger en kalender men använder den aldrig, kanske ibland att jag skriver i något i efterhand.. Men nu är det ändring på det. Här ska skrivas ner allt som ska göras! Kommer nog inte överleva dom kommande veckorna om jag inte får lite struktur på tillvaron. Börjar bli jobbigt att hålla alla datum och tider i huvudet nu..

TODO

Ringa och kolla om jag kan skicka in min dator

Bränna ner allt från min dator på skivor innan jag skickar iväg den

Ringa sommarjobbet ang. schemat

Fixa studentpresent till syster

Likaså födelsedagspresent till pappa

Ringa en dykare

Fixa flytvästar

Börja med caset

Göra klart caset

Börja tentaplugga

Göra matlådor inför tentapluggandet

Laga min cykel

Fundera ut hur jag ska ta mig hem inför sommaren

Gå fadderutbildningen

Lite teambuilding ska hinnas med

Ladda och planera inför torsdagens fest :)

Ja som sagt listan kan göras lång.. lika bra att gå och lägga sig och ta tag i allt imorgon.

Helgen har varit bra, lugn men festlig. Så skönt att vi är så lugna nuförtiden ;)



Tänker på dig Andreas, lider med dig och dina närmaste. Fruktansvärt när en sån underbar människa försvinner! Livet är inte rättvist!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0