Skratt!

Jag har kommit på mig själv ganska många gånger den senaste tiden att jag skrattar, sån skön känsla! Det kanske är jobbigt att  jag blir förvånad men jaja...

Så otroligt skönt att bara flumma runt, garva åt sig själv (och ibland åt andra), leka och inte bry sig, tack för de senaste utflykterna Tove!

Man kan inte ta allt så jäkla seriöst, vem orkar det egentligen?! Såklart man ska vara ambitiös och duktig och sköta sig på alla sätt och vis.. men man ska inte ta sig själv på så stort allvar, man ska inte fundera så mycker och ångra och oroa sig över en massa saker.

Nu kör vi!


Kommentarer
Belinda

härlig inställning! =)

2009-05-19 @ 21:03:43
URL: http://bobbilobb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0