inte många dagar kvar..

Nu är det inte långt kvar tills det bär av hemåt till lilla jarse.

kommer bli en konstig sommar på många sätt.

Bo ensam med mamma i ett stort hus som alltid varit fullt med folk..

En sommar utan dig

En sommar utan Linnéa

En sommar utan Hudik

Ja det blir annorlunda, men det betyder ju inte att det  behöver bli en dålig sommar!

Tror det kommer lösa sig bra..

Kommer sakna karlstad och alla människor så sjukt mycket...

Att gå från att alltid ha massa människor runt sig till en ödslig by uppe i norrland, det blir lite skillnad det..

Campusfest igår, det var roligt.. mycket folk och fint väder. Jag sprang mest omkring och inte gjorde så mycket förutom att ha sjukt trevligt:) Klarade cykelturen hem utan skador. Synd att inte alla ägodelar kom med hem och att dom nu antagligen glider omkring på kronoparken...

Tenta på tisdag, det blir bra, eller nej men skönt när den är gjord.. Extremt skoltrött nu! Tagit sommarlov lite för tidigt. Eller det känns som jag alltid har lov.. men aja jag kanske bättrar mig till nästa termin, eller ännu nästa...


Vill inte diska och städa, nån som kan tänka sig städa för pengar?:)

Nu ska jag slänga mig i duschen

Ikväll blir det en tur till ljugarbänken, vad skulle vi göra utan den?? Vad skulle jag göra utan er??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0