Allergitest

Det slog mig nyss att man kanske måste ta nån spruta när man gör ett allergitest, måste man det?? Aja, lär ju överleva om besöket inkluderar sprutor men skippar helst det inslaget. Usch.. Kan ju inte vara så mesig att jag börjar oroa mig för det nu. Ska iaf testa för mjölk och gluten och allt annat som är möjligt.

Ibland blir jag galen på mig själv, tappar alltid bort saker, om så bara för några sekunder innan jag kommer på vart jag la saken senast. Blir så flera gånger per dag ibland. När det gäller viktigare saker hinner man nästan få lite lätt panik innan jag inser att jag inte tappat bort den, bara lagt den på ett extremt smart ställe...

Tenta idag, helt slut i huvudet, konstigt vad jag har energi till konstiga saker när jag knappt sovit nåt inatt.. Går väl på överskottsenergi. Bara en tenta + ett case och seminarium kvar nu sen blir det sommarlov i hela 7 dagar, yeeah:)

Delar av kommittén träffades ikväll för att fixa grupper inför hösten. Kommer bli sjukt kul..:) Dock lite nervös inför all alkoholkonumtion..:P Möte imorgon också med alla faddrar.

Shoppade idag för första gången på flera veckor, ännu ett tecken på att livsglädjen är påväg tillbaka ;) kanske berodde lite på att det är två hyresfria månader nu som väntar och därför tror jag att jag är stenrik, haha, vilket skämt:)

Ibland är det jobbigt att du är så bra, men mest är jag tacksam!

Thriving Ivory -Angels on the Moon, hittade den nyss, en asbra låt, redan lyssnat på den minst 15 gånger!

Slänger in lite bilder medans jag har energi!



Kommer sakna er otroligt mycket under sommaren!





Men det kommer bli underbart att träffa dessa skönheter! Oj vad längesen!






Även om det inte är som vanligt när jag kommer hem, det kommer nog aldrig bli detsamma, så längtar jag efter de fyra viktigaste människorna i mitt liv! Ni är så bra!

Det får nog räcka för ikväll... har lite pugg att fixa innan snarklådan väntar...



Kommentarer
Sis

Wiiie vad roligt det ska bli när du kommer hem! Vi kommer få en sjukt roligt sommar, bara så att du vet! allergitestet kommer gå bra, det är nog ingen spruta :) älskar dig! puss

2009-05-27 @ 00:13:41
URL: http://linneaaaskalberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0