Underbara Söndag!!!

Vaknade upp imorse och mådde inte alltför dåligt, gick ner till Tove för att se Twilight (för 4e eller 5e gången). Blev som vanligt kär i Edward..;) Nu ska jag börja läsa 3e boken i serien.. ! Åt glass, gott när man har en ond hals!

Solen skiner, underbart väder, jag och Linnéa satt ute en lång stund och bara myste i solen. Hon är världens bästa människa också, om jag inte nämnt det tidigare. Jag mår så bra efter jag pratat med henne för hon är så klok.





Jag mår så bra just nu! Jag har så mycket att se framemot och jag tänker ha så fruktansvärt roligt :)


Ska snart ut och ta en promenad, måste passa på när det är fint väder... Efter bara en liten stund ute i solen så har mina jäkla fräknar tittat fram... åååhhh ;)


Det är bandy på tvn... vilka minnen det framkallar...!


Tack!


Kommentarer
Linnéa

Du är bäst.

2009-03-16 @ 20:50:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0