Tentaplugg!

Det är lite väl sent att börja tentaplugga seriöst 4 dagar innan tentan.. Så fruktansvärt dåligt av mig.. men nu får man köra på desto hårdare ist! Idag har jag för första gången suttit i min lägenhet och pluggat, helt själv i 1 1/2 timme! Det är rekord, har aldrig haft tålamod och suttit så länge i min lägenhet förut.. Jag kanske börjar bli seriös?! Just ja, bara 4 dagar kvar.. nej, tänkte väl det.. Men jag är nöjd med dagen såhär långt iaf! 12.30 är det lunch hos Tove.

Gårdagen avslutades på bästa möjliga sätt. Träning, dusch, mat och myskväll med Linnéa! Vad mer kan man begära?!=) Linnéa hon vet hur man ska handskas med en förvirrad Elaine.

Ja förvirrad kan man säga att jag var igår, på föreläsningen går vi igenom en massa övningar, jag sitter och antecknar det som står på tavlan.. har skrivit en massa tal då jag tittar ner på blocket och blir lite fundersam när jag skrivit: 4x5=320, 8x5=250, 3x2=230.... Ja så blir det när huvudet inte riktigt hänger med..

Idag känns allt så bra! Skönt att jag hade myskväll när dom andra var ute på galej, hade aldrig orkat med det. En myskväll var perfekt! Jag saknar myskvällar nåt oerhört!

Trots att jag ska sitta och plugga hela dagen så känns det bra! :) Ikväll får man faktiskt ta en paus..

Ja som sagt, snart tenta... dags att sätta sig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0