Nostalgi..

Idag har vi pluggat, var i skolan lite efter 8, bra jobbat av oss tycker jag.. sen på föreläsningen vid 13 insåg jag att jag inte alls fattar så mycket som jag hade hoppats på.. men men.. är ju en vecka kvar.. och att börja plugga i tid har aldrig varit min grej..

När jag för några veckor sen när jag gjorde Linnéas födelsedagspresent kom jag över några gamla godingar ;)

Haha, vet att det inte är världens vackraste bilder, men det bjuder jag på:)























Åh vad glad jag blir :) 


Ikväll blir det bio, Män som hatar kvinnor. Jag hoppas verkligen att den är bra.. för böckerna är jättebra! Roligt att vi blir ett helt gäng!

Vi har verkligen spårat ur, men jag tycker att vi har sjukt roligt.. :)


Kommentarer
linda

nämen fy vad har du hittat för bilder =)

2009-03-04 @ 18:14:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0