Gårdagen..

Upp och ner, gårdagen var verkligen en bergochdalbana.

På morgonen fick jag reda på att morfars begravning är på samma dag som våran nästa tenta.. Har funderat och jag tänker nog gå på begravningen. Kommer bli tufft när jag måste göra tentan samtidigt som andra kurser men en tenta kan man alltid göra en annan gång, begravningen går inte i repris.

En underbar shoppingtur på stan blev det sen. Mysigt med fika med både tjej-och killgänget:) haha, hade supertrevligt:)

Sen alldeles innan vi skulle äta våfflor lyckas jag förstöra min dator.. skulle flytta den lite och råkade ta tag i skärmen och sen blev skärmen alldeles randig.. jag är sån klant.. hoppas sånna där skador täcks av garantin. Antagligen inte..

En förstörd dator blev droppen som fick bägaren att rinna över. Ingenting går min väg just nu... orkar inte vara ledsen och må skit... Jag blir lite nervös av att jag ska flyga på lördag, med min tur lär väl planet störta.

Kvällen blev bra ändå, våfflor och bowling med dom bästa, vi skålade för oss själva för vi är så bra:) Alla är så snälla och underbara, jag är världens rikaste med sånna bra vänner! Det var Slyn Sandra, Kåta Maria, Stekar Dan, Fylle Anders, Ljugar Gustav, Heliga Märta, Disco Lotta och Da vinci som gick och bowlade, det gick sämst för mig, men det hade jag nästan förväntat mig:P Ikväll kommer dom fram igen, då det blir party för hela slanten;)


Det ska bli härligt att åka till Berlin. Det kommer bli grymt, det vet jag. Kan ju inte bli annat när vi tre är i farten!

Förresten har jag de bästa föräldrarna!

Nu är det duschen som gäller!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0