En liten bakis söndag

Imorse var det vasaloppet som gällde, jag och tove låg och tittade och sov om vartannat..

Gårdagskvällen var väldigt rolig.. hände vissa incidenter på förfesten som drog ner partystämningen en aning. Men det är ju tur att vi är så sjukt bra på att festa så det gjorde inte så mycket :) Röjde inne på red room sen blev det baguette på sjöqvisten och lite cola på bk :)

Idag borde jag plugga, eller jag ska. Ska bara ta en liten promenad bort till Louise och hämta grejer från igår.. kanske möjligtvis slinker det ner en bit tårta eller semla:)

Min sambo är borta den här helgen också, sjukt vad tomt det blir... Men jag hoppas hon har det bra på sin minisemester i huvudstaden!

Nu ska vi kila...


Kommentarer
El sambo

Snart kommer jag hem till vårt underbara palats igen! Jag kanske hittar nått fint till bohaget här i den stooora staden. Saknar dig!

2009-03-02 @ 07:48:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0