Efter tentan..

Nu är tentan gjord och det känns väldigt skönt. Jag hoppas att det gick bra, kan verkligen ha gått hur som helst.. Tack och lov för pluggspurten vi gjorde kvällen innan:)

I onsdags var vi och såg en jättebra musikal, rocky horror show! Så grymt bra! Verkligen värd att se:) Sen bar det iväg till viktor för att kika på fotboll, men tekniken var inte riktigt med oss.. men det var trevligt ändå..

I torsdag blev det fest, hade jätteroligt hela kvällen!! Förfest hos mig, lika roligt som vanligt, Kul på ankan, mat på burger king, snöbollskrig, snöänglar och en efterfest hos mig! Somnade glad och nöjd!

Fredagen finns det egentligen inte så mycket att skriva om.. vi sov.. hela dagen.. 4 pers i Toves säng. Mysigt:) Klev upp och gick ur lägenheten första gången lite innan åtta på kvällen, vi var tvungen att  gå till affären och köpa grönsaker och dipp. Sen hem igen och tittade på tv, somnade och vaknade runt 23.30 då jag gick hem till mig för att sova för natten. Hade inga problem att somna så jag vaknade utvilad och pigg imorse:) Tror jag behövde sova ikapp lite!

Ikväll blir det 25-års kalas och sen utgång! Ska bli roligt!

Nu längtar jag hem lite också, ska bli skönt att komma hem till påsk:)

Nä nu ska jag läsa lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0