vaken

nu är nya frillan på plats, vi är inte riktigt kompisar än, men vi kanske blir.. Väldigt blont och väldigt kort är det just nu. Får lite ångest och upplever årskurs 6 återigen men förhoppningsvis är den här frisyren tusen gånger snyggare än den jag hade i 6:an. Ibland är det farligt att vara impulsiv och ha en syster som är frisör.. Men nu får jag stå mitt kast :)

Jag är extremt bra på att vara vaken när jag inte ska, borde sovit för längesen. Med tanke på sömnbristen de senaste dagarna borde jag dessutom vara dödstrött, men icke! Jag tror jag har gått och blivit en kvällsmänniska... Sen kan vakenheten även bero på två koppar kaffe hos pappa för en nån timme sen.

Nä nu lägger jag ner


Kommentarer
Malin

bild tack :)

2009-06-16 @ 11:15:11
URL: http://www.malinuska.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0