Torön

Trevligt ställe det där:) Hade en jättetrevlig kväll igår, det tackar jag för. Jag behövde den så mycket! I fredags hade jag också en kväll som jag behövde så sjukt mycket, tack Anna!

Jag vill till Gröna Lund, eller helst Liseberg men det är lite väl långt. Vill springa runt och åka karuseller och bara röja:) Hörde att det är sjukt kul att vara full samtidigt också, men det vet jag inte om jag ska prova;)

Jobb idag, det ska nog gå bra.


Jag mådde jättebra fram tills nyss, så fort jag blev påmind om hur det är började jag må dåligt. Jag undrar när det ska sluta vara jobbigt? Jag orkar inte så jättelänge till.. Önskar att allt bara vore glömt och frid och fröjd. Vem har sagt att det ska vara lätt? Och som vanligt är jag efter.. Förstår allt alldeles försent...

Jag längtar till hösten, men tills dess ska jag göra allt för att sommaren ska bli grym!

Bilder från underbara midsommar!



Linnéa med midsommarblomster!



Sill åt vi..



Blondinerna!



Min bästaste Linnéa!



Värmlandsflickorna!



Och sist men inte minst tjejerna från Lidköping:)


Kommentarer
linda

ja visst är våran ö ett trevligt ställe =0) var kul att prata med dig även om jag var något slirig =0) och tycker verkligen att vi måste ta och träffas något snart. kram

2009-06-28 @ 18:24:52
Andrea

om saker känns lite för jobbigt där hemma får du gärna fly till karlstad en stund så ska jag ta hand om dig:) saknar dig puss från karlstadtösen

2009-06-29 @ 12:45:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0