Tom..

Dagen började inte så bra, Sov alldeles för länge, letade en hund i skogen i spöregn i ungefär 2 timmar. Hittade henne borta hos grannen. Sen när jag skulle in och duscha för att inte frysa till is så precis när jag tagit i shampoo i håret tar varmvattnet slut,, då har värmepannan gått sönder.. Duscha i kallvatten efter en blöt tur i skogen är inget jag rekomenderar...



Så tom som jag känner mig nu har jag nog aldrig känt mig..

Som en klok människa sa, det är bara att bryta ihop och komma igen...

Imorgon student i Gävle, hoppas på sol, kommer säkert regna...

Nu var det lite väl negativt.. återkommer en annan dag då allt känns lite bättre



Kommentarer
tove

jag skulle vilja påstå att jag e den kloka människan! o de e bra gumman, kom igen bara..! o e det riktigt illa få du tänka på kvinnorna i afganistan eller barnen i somalia. dom har det inte lätt ;)

2009-06-12 @ 15:34:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0