Sommarlov!

Sommar, sommar, sommar!!!

Nu är det sommarlov :) Jag är ledig i en vecka sen blir det jobb resten av sommaren..
Tråkigt att det är så kallt, idag när jag var ute med Moa blev det långkalsonger, vindbyxor, tjocktröja, vindjacka, mössa och halsduk. Underbart såhär i början av juni :P Jätteskönt med en långpromenad iaf, blev en tur halvvägs upp på berget och en massa spring i skogen!

Hängt med pappa hela dagen, lunchat, kört ut ägg, varit på prisutdelning och kollat fotboll.

Imorse var jag och Thomas och fixade Linneas studentpresent, äntligen är det klart:)

Nu håller linnea på och provar mina kläder, samtidigt som hon pratar engelska, är hon inte söt så säg :)


Kolla in världens bästa här---> http://linneaaaskalberg.blogg.se

Imorgon blir det melodikrysset kl 10 :) Jag tänker alltid på Roffe när jag hör melodikrysset :)

Känns helt okej att vara hemma, även om allt är lite upp och ner.. men det blir nog bra..


Ska göra upp nån slags kostplan tillsammans med Anna, det blir nog också bra, hon är duktigt hon, min Anna :)


Nu blir jag helt galen på min syster, måste visa henne vem som bestämmer, hon blir lätt lite för kaxig för hennes eget bästa!



Men världens vackraste är hon iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0