Sol!

Underbara väder!

En ledig dag som har tillbringats ute på gräsmattan med en bra bok. Slappt men välbehövligt. Springer fortfarande runt i bikini, får nog ta på mig nåt mer anständigt ifall det kommer folk jag känner..

Började faktiskt dagen med att jobba ute i hönshuset, gick bra. Man vet att man inte jobbat på ett tag när man inte kan skilja på ett 70 grams ägg och ett 74 grams. Men efter typ 10 minuter behövde jag inte använda vågen hela tiden :P

Det här med skype är grymt bra, då kan jag prata med min sambo hur mycket jag vill utan att  vi blir luspanka:) Dagens teknik, helt underbart.

Ikväll blir en lugn kväll, jobb imorgon, och på lördag och söndag och måndag...

Torön på lördag, trevligt :)

Åh vad jag längtar tillbaka till det här! :









Underbara bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0