Jag har det bra

Jag gnäller rätt mycket, mest över helt obetydliga saker. Ska försöka bli lite mer positiv, tror det är dags för det nu.

Jag har ett sjukt bra liv, underbara vänner som jag aldrig skulle kunna vara utan, dom bästa föräldrarna som alltid ställer upp och mina fantastiska syskon, som jag är så otroligt stolta över!


Jag förstår inte att det ska vara så svårt, men det här med kommunikation har nog aldrig riktigt varit våran grej. Tråkigt men sant.

Det är så otroligt skönt att inte behöva krångla till det.

Midsommar var bra, underbart bra!:)

Trots att det inte riktigt blev som vi hade tänkt så hade jag jättekul, ni är fantastiska! Jag är glad att jag har Karlstad, tycker om den staden. Skönt att ha nånstans att fly bort till..


Start om två veckor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0