En liten lördag

Igår var vi uppe och tramsade alldeles för länge..sjukt trött imorse när klockan ringde för den numera dagliga promenaden, upp och ut i skogen, hittade typ en halv älg, bara skelettet kvar. Lekte kurragömma med Moa, jag förstår att hon inte är nån bra jakthund. När man släpper en jakthund lös i skogen ska dom vanligtvis få upp ett spår och sticka iväg, men nej inte vår mosing, hon springer lite och sen vänder hon sig om för att kolla så att man är med. Tycker att det är mycket trevligare med en sån hund.



Som dom töntar vi är så blev det melodikrysset efter promenaden, vi kunde i princip allt ;)

Ikväll väntar middag och mys hos Linnéa, många minnen från den lägenheten :)
Blir kanske lite party också, måste ju se om utelivet är sig likt!

Det kommer bli en sån skön sommar, jag tänker springa runt i ett par sjukt sköna fjällräven byxor och en rutig skjorta hela sommaren. Eller bara när jag är hemma, ute i skogen. Ska röjja upp på gården också, herregud, ser ju ut som en soptipp!

Linnea ska klippa mig, hon säger att hon ska klippa mig kort, jag vet inte om det är nån bra idé. Jag har fortfarande ångest och mardrömmar efter senaste gången i 6:an. Men samtidigt är jag så sjukt trött på mitt fula hår... jaja återstår att se vad som händer..

Nu har jag flyttat in i Thomas gamla rum, kommer nog trivas bra där.. Det jobbiga är att man sover med huvudet i strömmen, men det ska nog gå.. ;)

Doftminnet är det starkaste minnet har jag hört nånstans, det tror jag verkligen stämmer.. Trodde hjärtat skulle gå sönder igår.. över en sån liten töntsak, skärpning!

Undra hur många dagar det dröjer innan jag blir rastlös...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0