Vad roligt vi har!

Städfesten i fredags blev grymt lyckad. Kan verkligen rekommendera att festa i städoutfit. Så fort nån spillde var det bara att köra ett varv med skurmoppen, dammvippan funkade också. Och när vi svepte vin över hela ansiktet fanns en handduk alltid nära till hands, skitbra! Vi åt gott, lekte en massa lekar, som var oerhört uppskattade:p Vi var 4 tappra som körde på, irländsk julafton är verkligen en partyhöjjare:) Alla var jättefina som städtanter också, kort kommer inom kort:) Alldeles innan det var dags att dra på järnvägs tog jag och Frida en shot som var värd 3000kr, inte dåligt, haha ;) På järnvägs var det grymt kul, jag hittade Maria och sen körde vi på:)

Hem och sova bort det värsta sen trav i hudik, grym travdag, jag gjorde ett V75 system, men det ville sig inte... haha otippat :) Min enda spik, järvsöfaks vann inte ens.. ändå slog han sitt personliga rekord, 15 år gammal! Otrolig häst!

Efter en heldag på hagmyren så kom vi hem till en fest, in i duschen och sen var vi igång igen... Hade jättekul igår också!

Nu ska vi iväg på trav igen, sen ikväll kör vi en söndag på järnvägs.. 3 dagars, inte illa...

Lika på att börja träna inför nollningen:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0