Torsdagkväll

Varmt, men jag klagar inte. Det jobbigaste är att det är lite jobbigt att träna i värmen, löpning och promenader får schemaläggas till kvällarna. Jag är oerhört trött på kvällarna, eller ja, just nu är jag inne i en period med lite sömn så jag är trött dygnet runt. Men nu snart ska jag ut iaf, ska kanske till och med cykla lite med moa?! har lite dålig erfarenhet av det men, vi får se hur vi gör.

Jag saknar dig Tove, går ju nästan inte att cykla utan dig, jag tror inte moa uppskattar mina cykeltricks lika mycket som du skulle ha gjort ;)










Hittade den här bilden i mobilen, haha sjukt roligt:) Viktor fyllde år! :




Imorgon är jag ledig, ska försöka städa upp lite och fixa viktiga saker. Vi ska även på födelsedagsfest, kul :)

Nä nu ska jag gå ut och göra lite nytta!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0