omstrukturerat!

Nu har jag fixat och donat och gjort det grymt fint i mitt rum där jag bor nu under sommaren. Blev bra, med lite ögonmåttshjälp så hänger nu tavlor och hyllor väldigt bra.

Nu är det bara resten av huset och gården kvar.

Jag har nog aldrig varit såhär förvirrad förut när jag verkligen inte har nån anledning till att vara det. Jag vet ju hur det är, och hur det ska vara och hur det kommer att bli.. Varför grubbla? ingen aning vad jag håller på med. Det är nog bara omställningen.. eller nåt.. Ja mycket skitsnack nu.. eller så är det för att jag är så sjukt uttråkad så att jag hittar på nåt att fundera över bara för att det ska hända nåt i min lilla hjärna. Jag kan hitta på att jag tycker nåt också även om jag inte gör det för jag vill ha nåt att göra. Ja ingen som vet. Nu lär ni tro att jag är störd också.

Imorgon blir det 30 årsfest, laddad upp till tänderna, kommer antagligen spåra ur men det skiter jag i :) Jag, Anna och Cine, det kan ju inte misslyckas kan jag tycka.. Vi ska då inte upprepa sommaren 2005... :)

Pimp my Elaine, ja vi får se hur det går med det tjejer ;)

Imorse när jag såg blod svimmade jag inte, jag kan ge sprutor och se blod, vilka framsteg jag har gjort den här sommaren. Och tur var väl att jag inte svimmade, det räckte med att en Skalberg gjorde det.

Nä nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig, så det så...



Saknar dig redan!


Kommentarer
Cärrå

Klart det blir ett hejdundrande kalajs :) Svinkul :) Hörs vännen, Puss :)

2009-07-10 @ 11:31:41
URL: http://!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0