Ledig

Jag har inte särskilt mycket tur med det här vädret, på alla mina lediga dagar har det varit dåligt väder. Idag är inget undantag. Men jag har ändå inga utomhus-planer, idag ska jag städa, tvätta och göra matlådor. Och försöka ta tag i den trasiga datorn..

Igår var vi ett helt gäng som var iväg och såg Jerfsölif, en föreställning på träteatern på stenegården. Det var helt okej, engmans kapell stod för musiken och dom var grymma som vanligt. Utan dom hade det inte varit värt det..

Veckans ser bra ut, jobb, torön, jobb, trav, jobb, fest, ledighet,födelsdagsfest, ledighet!!!

Skulle ha varit ut på järnvägs igår också, men var helt slut. Hade aldrig klarat av det. Jag till och med somnade på jobbet, iofs på min lunch så ingen skada skedd men ändå, borde ju klara av att hålla mig vaken på jobbet. Jag har aldrig varit så trött som jag är den här sommaren.. ingen aning om varför, eller jo nu ljög jag. Men jag borde inte vara såhär trött.

Idag är jag iaf någorlunda pigg, så det ska vi utnyttja:)

Var på stallfest i lördags, jag var nykter och körde. Jag hade jätteroligt hela kvällen. Det började med en tävling, tjejen skulle sitta i sulkyn och killen skulle dra alltihop genom en bana, sjukt kul men farligt :) Sen trav, systemet gick inte hela vägen men några slantar blev det iaf. Sen godaste maten, jag tror vi åt exakt hela tiden. Skjutsade in ungdomarna till stadt och jag åkte hem och sov.




Start på onsdag!


Det känns bra nu..


Kommentarer
Cärrå

:)))

2009-07-20 @ 12:35:36
URL: http://!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0