Grymt!

Den här helgen har varit så underbar! Jag älskar när det händer grejer, spontant och mest hela tiden! Tack Cine! Vi är rätt bra du och jag:)

Dajjas 30 års fest var klockren, Trevligt folk, god mat och alkoholen flödade. Sen när är det bra att svepa en flaska champagne kl 01.45? ;) Vi tyckte iaf att det var en utmärkt idé. Fler hemmafester efterlyses! Somnade lite för sent, jag och erik hade ett samtal på nästan två timmar som jag tror att varken jag eller han kommer ihåg så jättemycket av, men alltid skönt att snacka av sig.

Efter några för få sömntimmar var det dags att bege sig in till ljusdal, auktion i nore på schemat. Erik pallade inte med men jag och cine åkte dit och fyndade. Jag är inte så rutinerad när det gäller auktioner men Cine hon vet vad hon snackar om :)

Sen blev det häng och FF i Järvsö ;) Middag på Condis, jag hittade nån sorts insekt i min mat och tappade helt matlusten. Jag fick dock ett presentkort på två kaffe och fikabröd för incidenten men att betala 85 spänn för insektssallad är lite väl....

Vi var lite slitna så det var inte jättelätt att börja ladda om. Men vi lyckades, dajja kom och gjorde oss sällskap. Till stene för att kolla läget, helt okej med folk men njea... eller jag hade trevligt hela kvällen men nån mer utgång i järvsö blir det nog inte. Träffade en kille som jag och Linnéa jobbade med nere i Spanien för 5 år sedan, hur stora är dom oddsen? Sjukt kul att se honom iaf!

På vägen hem blir jag och Cine förföljda av nån galning som vägrade fatta dissarna. Cine kom också på att han antagligen har suttit i fängelse och då blev vi ännu mer rädda, men efter en fint av oss och några staket och vinbärsbuskar senare kom vi hem säkert.

Auktion idag igen, inte lika kul. Mysigt på en filt i solsken kanske men inte under en filt i spöregn. Vi härdade ut ganska länge men när mina fötter såg ut som russin och rumpan hade domnat bort för längesen gav vi upp.

Har ikväll äntligen sett filmen Into the Wild, har försökt förut men inte lyckats, jag somnar hela tiden. Men idag gick det bra, tog bara en liten lur på 15 minuter och jag tror inte att det hände nåt jätteviktigt. Grym film, sorglig, kanske inte vad jag hade behövt just idag men aja, sånt kan man ju inte veta.. Sevärd film iaf!

Nu är det slut på ledigheten, imorgon börjas det igen..

Jag vill också åka till Brasilien!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0