Gaaalen...

Jag blir galen på det här, tjat, tjat och åter tjat, hela jäkla tiden...

Jag vill tillbaka till Karlstad och min underbara lilla lägenhet NU!

Plocka upp här, ta reda på det där, tvätta, plocka ur diskmaskinen, dammsug... Jag vet att jag ska göra allt det men tjata inte på mig för då vill jag absolut inte. Det är som en spärr när nån börjar tjata.. då blir de enklaste sakerna jättejobbiga helt plötsligt..

Och även i det här hushållet kör vi med den gamla klassikern att ge skuldkänslor genom att börja göra sysslorna man bett om själv..

Nä nu tänker jag gå och lägga mig


Kommentarer
linda

ja du jag kan bara säga att jag vet hur du har det känns som att vara 15 på nytt.

Du kanske har nån lägenhet till övers åt mig i karlstad till hösten så jag slipper det här =0)

men så länge så får vi väl sattsa på en ny promenad då?

vad sägs om söndag kväll, tisdag eller torsdag?

kram / linda

2009-07-23 @ 09:55:49
Syster

Jag vet EXAKT hur du har det! gööör det! plocka upp i badrummet! Ta reda på efter dig! Måste du ställa skorna mitt framför dörren?! Sänk tvn!!! Men du, vi klarar det här tillsammans, frågan är hur jag ska klara mig i höst?!?!

2009-07-23 @ 18:02:06
Cärrå

Verkar vara samma i alla föräldrahem. "Kan inte du hämta posten carro?, ta ut ur tvättmaskinen, dammsuga i hallen, göra middag?". "tro inte att du blir servad som på ett lyxhotell bara för att du inte bor här, här hjälps alla åt". (hanna är med en kompis och adam sover). Är ja hemma över dagen, så hittar dom på saker att göra. Tittar upp fel tågtider och säger "Oj, men du kan ju sova hemma hos mammsen och pappsen ikväll". (och ja vet att ja borde göra jättemycket hemma i ktown och dom bara drygar ut det). "Jaha, så du är hellre hemma i en tom lägenhet än att vara hemma hos din familj som älskar dig?" (snälla förstå, ja orkar inte, har massa att göra hemma). Märk väl att jag faktiskt är hemma varannan vecka! haahahah, gött å dra sig tillbaka :) så ja.. ja förstår dig :))

2009-07-23 @ 21:59:53
URL: http://!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0