Fyllechaufför

Skjutsade nyss upp två partyprissar till ljusdal, herregud, dom är ett släkte för sig dom där 90:orna ;)

Förhoppningsvis är det ingen som ringer inatt och ska hem, hoppas dom lyckas med deras plan.

Jag har levt i en ryggsäck sen i måndags. Blev trav i Hudik, gick skitdåligt, inte vildens fel men tråkigt när det händer. Blev trängd och påkörd av ett annat ekipage efter kanske 100 m och det resulterade i galopp och en diskning. Det blir nya tag den 22:a! Efter travet blev det hem till Lina, sov gott för första gången på jättelänge. Upp och träffa Jonna på stan. Sjukt längesen var det vi sågs. Saknar alla våra myskvällar i lägenheten, Fruktsallad :) Det är vi bra på :) Efter några timmar på stan tog jag bussen till ljusdal. Såklart kommer sommaren största regnskur när jag ska gå från bussen och upp till linnéa och stina. Möhippa för Linda, hade jättekul. Med nästan ingen mat i magen var vi väldigt lättpåverkade ;) Kul kväll! Härligt att ha Linnéa hemma en sväng! Det känns så overkligt med giftermål, jag själv är så långt borta från det. Kommer nog aldrig gifta mig, känns ju ändå inte som att nånting håller... Men nu ska ju jag inte vara sån, men kul och lycka till alla ni som ska till att gifta er.

Idag har det blivit jobb, gick bra, fick mycket uppskattning, tack!

Kvällspass imorgon, innebär sovmorgon för mig, jippie :)

Det blir nog inget karlstad den 24e heller :( Tråkigt men just nu känns det helt omöjligt.. Har -98 kr att leva på tills den 27e juli, som den ekonom jag är förstår jag att det inte kommer gå så bra att åka genom halva landet med den budgeten. Finns inte så mycket alls man kan göra för inga pengar, men men, det ska nog gå bra det här...


Jag som nyss pratat med min coach om hur jag ska lägga upp det här och så skiter det sig redan första kvällen, det är ju typiskt..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0