En rolig helg!

Trots att jag har jobbat hela långa helgen har jag har haft en underbar helg! Och det mycket tack vare världens bästa Cine! Du gjorde min lördag, utan dig hade jag legat hemma och deppat. Fredagens kalas var mycket trevligt, god mat och mysiga människor. Ni är så sjukt grymma på musik :) Imponerad! Och musik lyssnade vi på i lördags också, hellsingland underground, grymt bra! Nya favoriter! Sen efter konserten blev det stadt, mycket folk och en massa gamla godingar :) Hade jättekul!

Idag har jag mest sovit och jobbat, imorgon blir det jobb igen men sen blir det hudik för hela slanten. Trav och sen på tisdag blir det återträff med hudik-gänget :)

Och det bästa med den här veckan som kommer är att Linnéa kommer hem, Weeii! Du är så bra, du förstår nog inte hur bra du är!

Nu är det snarklådan som gäller!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0