En ledig dag!

Vilken dag jag har haft idag, det tack vare underbara Anna Åstrand! Vaknade upp hos Cine, väcktes av erik och pallrade mig hemåt. Träff med Anna i ljusdal, drog en långlunch ute i solen på tre timmar. Underbart! Det blev deeptalk, skratt och gråt. Sedan fick vi även tid för kalas hos fammen, fyra olika tårter dukades fram och vi smakade på nästan alla..:P Sedan Karsjö, Jag saknar verkligen denna underbara familj, ni är verkligen dom bästa!

Jag ska till oslo i höst, det har jag bestämt!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Just nu i denna sekund är det lite tungt men jag vet att jag har gjort rätt och att jag gör det som är rätt mot mig själv, sen hur andra väljer att bearbeta saker och ting, det är upp till dom. 


Jag vet att jag kan vara känslokall, men det är bara för att skydda mig själv. Egentligen tycker och känner jag så mycket mer än vad jag visar. Det är vid så många olika tillfällen de senaste året som jag satt upp den tjockaste muren, allt för att ingen ska komma för nära.


Men det ljusnar, så mycket som jag har skrattat den senaste veckan var det över ett års sedan jag gjorde.


Kommentarer
Cärrå

Elaine, ska du till oslo i höst? en visit eller längre? Gött att höra att du skrattar som aldrig förr :) Det är så det ska vara :) annars mår man bara dåligt själv, och det är lite onödigt, bättre att se det roliga och det som är bra :) Puss

2009-07-16 @ 11:56:30
URL: http://!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0