"vi har det bra, vi här bak i bilen..."

Nu är det inte långt kvar tills vi är framme i karlstad! Bilresan har gått bra, även om vi sitter som packade sillar. Bilen är verkligen överpackad, hur mycket saker kan man samla på sig på 3 veckor egentligen??:) Vi har pluggat lite iaf... även om det varit extremt lite... sovit har vi däremot gjort lite mer:)

Har nyss ätit i molkom, ingen hit direkt.. usch! Men mätta blev vi iaf!

Nu väntar tentaplugg dygnet runt för min del... hur jag ska hitta motivation till det vet jag verkligen inte.. men men...

Skulle behöva lite massage efter att ha suttit i bilen i 5 timmar, nån frivillig??:) nehe...

tack o hej!


Kommentarer
Linnea

Och jag saknar din min andra halva! Det blir ingen ryckluva iaf, det behövs nog lite mer träning kanske ;P Har köpt plattången till dig nu iaf! :) Lycka till på tentan!

2009-01-08 @ 13:07:12
URL: http://linneaaaskalberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0