Semlor och ledighet!

För första gången på evigheters evigheter hade jag imorse sovmorgon, sov till över 10! Yeey! Nu är jag utvilad och laddad som aldrig förr! Ska äta frukost och kolla på skidor på tvn, underbar start på dagen:) Sen blir det diskning, städning och duschning! Stan en sväng med Tove, Mathilda o Linnéa. Fönstershopping som gäller för mig, men det blir trevligt:)

Sedan är planen för dagen att vi ska bege oss till bmb och afterworken, äntligen är den igång igen! Sen får vi se vad kvällen bjuder på, blir nog några glas vin på koriander med dom underbara!

Det känns så underbart att två tentor och caset är gjorda! Var väldigt längesen jag hade en ledighet på 3 dagar utan ångest över att behöva plugga!

Igår firade vi ledigheten med att baka semlor, jag, Tove och Mathilda! Blev väldigt gott, även om det blev väldigt mastigt.. Jag är tydligen sämst på att baka också.. Trodde åtminstone jag skulle klara av att knåda ihop en deg, men icke! Proffset Mathilda visade hur man skulle göra och jag försökte så gott jag kunde.. blev helt okej iaf när jag väl lärt mig tekniken.. Jag blandade iofs mandelmassasmeten, den lyckades jag med iaf! haha vilken rolig kväll!
 


Efter det var en långpromenad med Linnéa verklgen välbehövlig! Tack för att du står ut med mitt ständiga tjat om saker och ting..:)

Eftersom varken jag eller Tove kände för att vara ensamma så låg vi hela kvällen och kollade på sunes jul, haha vad roligt! Pappa Rudolf är ju klockren!

Ja det var allt för nu! Vad jag älskar mitt liv just idag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0