en torsdag..

Sov väldigt skönt inatt, ibland så känns sängen extra skön, det gjorde den inatt! Klev upp och följde med Andrea på bilprovningen. Gick bra. Sen blev det en god thai-buffé till lunch och lite shopping.

Nu sitter jag här i en lägenhet som ser ut som ett bombnedslag. Det blir lätt så när jag ska packa, fram med allt samtidigt. Har faktiskt gjort en seriös packlista för första gången i mitt liv. Det är bara det att jag glömmer att titta på den när jag väl packar, men kan ju vara bra att checka av med den.. Varje människa med minsta lilla organisationssinne skulle bli galen på mig:) Men jag kör på min stil, har den funkat i 24 (!) år kommer den nog funka i 24 till.. Kommer nog ha väldigt stor packning med mig till Åre, åh vad de ska bli roligt!!!=)

Igår hade jag världens myskväll! Först middag och vin med Linnéa och sen kex och ostkväll med Linnéa, Andrea och Tove! MMmm...:)

Nä nu vill jag att det ska bli lördag så jag får åka till Åre:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0