Festligt och deppigt..

Har nu kommit in i en depp-period.. Och då blir jag som vanligt helt passiv och orkar inte göra nånting.. det enda jag vill är att krypa ner under  täcket och sova väldigt väldigt länge... Men idag känns ändå lite bättre än igår, det är alltid något..

Veckan som varit har varit helt galen.. en massa alkohol har det blivit.. Det började i onsdags när vi fick reda på att vi klarat organisationstentan, det måste ju såklart firas, det är vi värda:) Så det blev sushi, kortspel och ganska mycket vin. Torsdagen blev inte sämre... Det var tänkt att vi skulle ha en lugn och mysig tjejförfest för att sedan gå ut och ta det ganska lugnt.. HA! Icke! Blev en av dom roligaste förfesterna! Vi spårade verkligen ur:) När man börjar bygga människo-pyramider och sånt ska man kanske börja tänka på att ta det lite lugnare.. men nej, inte riktigt vår stil:) Blev ankan där det blev röj på dansgolvet! Sedan efterfest som vanligt! Fredagen var ganska stillsam, lite afterwork med gratis mat var det enda vi orkade med.. Toves födelsedag firades rejält i lördags! Hade väldigt roligt hela kvällen! Gott med smörgåstårta mitt i natten också! Vaknade kl 6.00 i toves säng då jag gick upp till mig..

När jag håller på såhär så blir jag självklart sjuk också, har ett immunförsvar som inte alltid hänger med i svängarna.

Jag har dessutom bestämt mig för att strunta i tentan på onsdag, jag orkar verkligen inte med den och har noll motivation! Tar den senare.

Ibland undrar jag vad jag skulle göra utan er??? Det skulle ju aldrig gå att leva ett liv utan er! När man mår dåligt märker man vilka som står där med en, i vått och torrt! Det tackar jag enormt mycket för!

Pajas är fortfarande borta och jag har inte gråtit såhär mycket på väldigt länge..

Slänger in lite bilder från den senaste tiden...


Här kommer dom underbara med tårta och paket på min födelsedag!

Gott!

Förfest hemma hos mig!




Dagen efter förfesten såg det ut såhär:



Tjejförfesten:













Ibland undrar jag vart vi får alla grymma idéer ifrån?!=) Tack vare dessa bilder blev början på den här dagen lite bättre!

Nu är det föreläsning om något obegripligt som gäller!

Nu får jag fan ta och rycka upp mig! 



Kommentarer
Linnea

Jag ska komma och hälsa på dig snaaart!! Jag saknar dig som en tok och längtar efter lite galenskaper :) Nu börjar min helvetsvecka och håller på tills tisdag den 17:e kl 21.00. Då är det över. Älskar dig! Tack för att du finns min bästa!

2009-02-09 @ 13:55:02
URL: http://linneaaaskalberg.blogg.se/
Adéle

Usch vad jag saknar dig. Och jag hatar att läsa att du mår dåligt. Jag vet att jag är långt borta och att vi sällan ses och hörs men är det något, hur litet eller stort det än är, så finns jag ALLTID här ska du veta. Önskar att du fanns mer i mitt liv än vad du gör för tillfället. Många stora kramar till dig!

2009-02-09 @ 22:09:24
URL: http://adeleo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0