Torsdag


Jag har nyss varit iväg och tränat, så skönt! Och igår var vi där två gånger, det börjar ta sig.. Bara jag lyckas hålla i det här nu, jag tänker verkligen inte bli sjuk igen heller. Det är nog ganska bra att jag tränat så mycket de senaste dagarna med tanke på hur många semlor det blivit den här veckan.. :P Men gott var det :)

En dag med plugg och fika på stan med andrea, mysigt som vanligt! Lyckades shoppa ett par byxor också. Hoppsan..

Har fått ett väldigt tråkigt besked, min morfar har fått cancer, hur allvarligt det är vet jag inte än... Det är alltför många underbara människor som försvunnit pga. den fruktansvärda sjukdomen... Håller alla tummarna för dig morfar!

Nu vill jag att det ska hända nåt bra, orkar inte mer skit nu!

godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0