Onsdag!

Nu känns allt lite bättre, när man får saker att se framemot blir allt lite roligare:)

På fredag blir det glitter-och glamourkväll hos Linnéa, eller vi ska vara i min lägenhet men det är Linnéa som håller i trådarna. Då ska vi fira och välkomna henne in i det ljuvliga livet 24+... :P

Lördagen är ännu lite oklar, det bästa med alla hjärtansdag är att Linnéa fyller år, så då blir det ingen tramsig kommersiell dag, utan Linnéas födelsedag! Middag med hennes föräldrar är iaf bokat, sen så får vi se vad kvällen bjuder på:)

På tisdag ska jag antagligen till Gävle och syster. Hon och hennes klass har fixat  en modevisning, en väldigt stor visning, varje elev ansvarar för 5 modeller tror jag... Vill verkligen dit och se, mamma ska också dit, så då får jag träffa henne också, dessutom ska min bror gå modell, så det är nog en ganska stolt storasyster som sitter där på tisdag. Hoppas det funkar att jag åker nu då!!!


Kärlek!


Sen det bästa av allt, syster följer med mig tillbaka hit till Karlstad! Underbart! Då ska vi visa henne hur man lever livet :)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0