Lördagkväll!

Igår firade vi Linnéa och som vi firade:) Förberedelserna var ganska många och Linnéa är extremt bra på att delegera och befalla vad man ska göra för nåt... Vi var sjukt effektiva med att laga pizza, piroger, snittar, rullar, fruktdrinkar, kakor, chokladkaka, ost och kex. Tror vi gjorde pirogerna på världsrekordtid. Jag och Linnéa är ett väldigt bra team:) Festen blev lyckad och jag tror att alla hade trevligt och roligt! Det bestämdes att vi skulle ut på nöjes en sväng, vissa rockade loss till bandet som spelade medans andra chillade i baren.. Hade även efterfest som en viss människa inte ens kommer ihåg..:)
     
Har inte fått så många sömntimmar heller.. Man kan ju tycka att man ska sova länge när man varit extremt full kvällen innan, men icke, imorse var min lilla solstråle härinne hos mig och åt rester vid 8.. alldeles för tidigt tycker jag.. En rolig kväll hade vi iaf!

Idag har jag varit helt slut.. ätit tårta och legat i sängen är det enda jag gjort fram till 18.30. Piffade till mig lite och åt middag med Linnéas föräldrar, lika mysigt som vanligt! Gott också!

Önskar att jag vore pigg och att jag hade orkat följt med tjejerna ut, men nån gång måste jag lyssna på min kropp. Den orkade verkligen inte ikväll.. Jag laddar inför torsdag ist;)

Den underbaraste nyheten jag fått fick jag idag; Pajas är hemma igen, efter 2 veckor ute i -25 och massa snö kom han hem idag. Han är en överlevare min krigarkatt:) Han är nu mycket smalare, hade tovig päls och ett sår på trampdynan. Men han lever!=)

Nu ska jag kolla på film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0