Livskvalité ;)

Jag har då aldrig skrattat så mycket som jag gör nu när jag bor här, älskar det här livet:)

Helgen har varit lat men sjukt rolig! Jag har varit dålig som inte pluggat nåt, men jag har kollat på skidskytte och festat, det tycker jag är kul:)

Imorgon blir det ett jättelångt pass i skolan! Skatterätt och Offentlighet & Sekretess, weeihoo :D


Jag borde egentligen gå och lägga mig nu, men orkar inte riktigt.. har haft svårt att sova nu en period och då gruvar man sig ännu mer för att gå och lägga sig. Och för dom som hängde med mig i somras vet att jag blir jättesocial då jag sovit för lite.. :P

Nu ska jag gå och fixa lite matlådor, fläskkarré och ugnstekt potatis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0