Jullov

Nu har hjärnan tagit jullov, iofs så känns det ganska ofta som att den är borta på nån slags semester men nu är den iaf ledig;)

Jag har haft så roliga dagar det senaste, det har blivit mycket plugg, mys, skratt, alldeles för lite sömn, fått extra jobb, ätit massa god mat och handlat julklappar! Livin' the dream:)

Imorgon är det sista föreläsningen för iår, sen blir det julmys med dom bästa! Vad skulle jag göra utan er?

På fredag kommer min snällaste pappa och hämtar mig, jag längtar efter alla därhemma så sjukt mycket nu!

Ikväll var vi iväg och åt sushi med familjen, plus johannas mamma, himla trevligt måste jag säga och gott:)

Har bakat skorpor och gjort marmelad idag, kors i taket vad huslig jag har blivit...


Egentligen så ska jag inte skriva såhär sent, eller snarare att jag inte ska skriva vad jag känner såhär sent, så jag gör inte det heller... för vad spelar det för roll?

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0