Det är såhär det känns att vara ledig..

Idag har varit den slappaste dagen på länge, oj vad efterlängtad den var! Sov till halv tolv, segat runt i mysbyxor hela dagen, öppnade dörren och drog tre andetag och tyckte det fick räcka med friskluft för dagen. Legat och läst och sett en massa filmer. Men imorgon är det slut med dom fasonerna, upp för jobb i hönshuset, sen järvsö, Lina och salongen, sen vidare till ljusdal för att träffa Maria:)

Julaftonen var lika underbar som jag hade hoppats, tack för det!

Sen kom Juldagen med allt vad det innebär:) Grymt kul hade jag iaf! Det är perfekt att grunda med tårta:)

Med tanke på tårta... och allt annat skit man stoppar i sig runt jul.. så måste jag ta tag i träningen, iofs så blir det svårt just nu när jag är förkyld men sen då jävlar får det vara nog.. orkar inte ha det såhär längre..

Igår hade jag världens myskväll med Elin och Anna, god mat och trevligt sällskap var helt perfekt:) Sen när jag skulle skjutsa hem Anna var det bara att försöka hitta bilen under all snö, på bara några timmar hade det kommit flera decimeter.. När jag kom hem gick det inte att åka upp på gårdsplanen för all snö, när jag plumsade fram till huset så hade jag snö upp på halva låren, har aldrig varit med om så mycket snö på så kort tid. Men det är ganska underbart med all snö, men det blir lite problematiskt när man bor mitt ute i ingenstans och ska försöka ta sig fram med bil.. snöskottningen verkar fungera sådär...

Jag saknar en speciell familj så himla mycket, men har fått några glimtar av den nu under jul iaf. Hemma hos er är nog en av de hemtrevligste platserna på denna jord. Ni är så bra!

Nyår är spikat också, blir nog skitbra det där:)


Hittade lite vackra bilder på datorn:











Nä om man skulle ta och tänka på den där refrängen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0