Den där listan..?!

Funderar om jag ska skriva den där årliga listan och sammanfatta året som varit eller inte..

En sak som är säkert är iaf att 2009 har gått sjukt fort, det snabbaste året såhär långt, jag är rädd för att åren bara kommer gå fortare och fortare. Så i den här farten är jag snart pensionär och sitter på hemmet.

Året som varit blev inte riktigt som jag tänkt mig, förra året vid den här tiden trodde jag verkligen att 2009 skulle bli ett grymt bra år, fast den tanken har man väl kanske inför varje nytt år, men ändå. Det blev inte riktigt så.. orkar inte tjaffsa om gammalt skit. Tänker bara glömma det här året, eller bara 3/4 av året. Hösten 2009 har varit en bra höst, kanske den bästa på mycket länge! Detta mycket tack vare att jag:

-Flyttade in på herrgårdsgatan, vilken klockren idé det var. Trivs som fisken i vattnet med världens bästa människor!

-Var med på Nollningen, kommittén var sjukt kul, de två konstigaste, äckligaste, flummigaste, roligaste, grymmaste, festligaste veckorna jag varit med om! Underbara människor i en klockren kommitté:)

-Har de bästa vännerna! Tack för att ni är så bra!

-Har den bästa familjen! Tack för att ni alltid finns där!

Imorgon bär det av till Hudik för att fira in det nya året! Har en känsla av att den där lugna nyårskvällen inte kommer bli så lugn.. och inget mig emot:)

Jag borde verkligen plugga, sitter faktiskt med statistik papperna här bredvid mig, kikar på dom lite ibland för att döva mitt dåliga samvete. Men kan ju inte kalla det att plugga; att sitta framför datorn samtidigt som jag kikar lite på tv och samtidigt tror att jag ska lära mig nåt av att bara titta på anteckningarna?! Varför är jag såhär? Ska jag aldrig lära mig? Kan jag inte bara lägga ifrån mig datorn och stänga av tvn och gå och sätta mig vid ett bord? Nej, tydligen inte...

Har haft en grym vecka såhär långt iaf! Hunnit med träffar med Lina, Maria, Linda och Anna! Jag saknar er när ni inte är där jag är!

Om jag är duktig och pluggar mycket här hemma kan jag stanna hemma längre, vilket jag vill just nu, men inte ens det kan motivera mig tillräckligt mycket, vad är det för fel? :)

Gott nytt år!





Kommentarer
Lina

Jag tror som du att det "lugna" nyårsfirandet inte kommer var så lugnt. Det spårade redan i meningen gratis sprit haha

2009-12-30 @ 21:21:38
linda

å jag saknar dig när du inte är där jag är =0)

2009-12-31 @ 09:42:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0