Vinst!

Trevligt när han vinner:)

Har aldrig varit så nervös nångång inför ett lopp.. Var säkert mycket för att han var tippad favorit och då förväntar sig alla att han ska vinna.. Vi också:) 5 minuter innan start blir det materialfel på Vilden, alla andra gör provstart, medans Jocke försöker fixa felet ståendes i ett hörn av banan.. Uffe och Vilden kommer till starten jättesent men de fick vara med iaf. Loppet gick bra, fick en bra resa genom hela loppet. Lite nervöst på upploppet men Uffe hade koll hela tiden och ryckhuvan behövdes inte ens ryckas. Jag tror vi skrek mest på hela bergsåker när vi insåg att han skulle ta hem vinsten, sjukt rolig känsla. Skakis och spaghetti i benen. Ut på banan och in i vinnarcirkeln, trevlig plats:) Massor av kramar och beröm till världens bästa häst!

Värt att göra resan när det gick såhär bra:) Firade med glass på vägen hem!

Knäpptes lite bilder också men dom kommer senare, vet inte riktigt kvalitén på dom heller, var lite kaosartat där vid målgången;)

Nu ska jag iväg och jobba, första gången jag vet innan att jag kommer ha grymt kul på jobbet tack vare Maria!:)

Sen ikväll myskväll hos Elin, mycket trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0