Tentaångest

Ja nu har jag varit i karlstad mer än en vecka och jag trivs fortfarande:)

Sen sist har det blivit lite grillning, fest, shopping med sambon, plugg och nolleplanering.

Nu är lägenheten uppsagd, nån som har en tvåa eller trea ganska centralt här i karlstad så får ni gärna meddela mig, tack!

Veckan har gått åt till tentaplugg, såå tråkigt.. och lagomt tills det börjar bli roligt så ska man göra tenta. Borde börja med att börja i tid. Pluggat hemma hos carro och erik, har gått bra, hoppas dom inte tröttnat alltför mycket på mig.

Ikväll så missade vi en massa bra friidrott också, jäkla plugg..

Nä nu kanske jag ska försöka komma i säng, har en förkylning som jag startat krig mot, såhär mycket vitlök som jag ätit de senaste dagarna har jag inte ätit totalt under hela min livstid.

Jag glömde Eddie hemma, skandal, hur kan man göra det? Jag skyller på alkoholintaget dagen innan packningen blev packad.

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Carro

Klaaart vi inte tröttnar på dig vännen :) bästa plugg time hittils :)

2009-08-27 @ 23:26:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0