Sommaren som var

Nu är jag tillbaks i karlstad, känns bra.. Lite ensamt men helt okej.

Idag har jag packat upp allt, ändrat och fixat med det lilla som går att förändra. Långpromenad med Carro imorse, jättetrevligt. Skönt att komma upp i tid också.

Oslo är avverkat, fin stad. Hade jättetrevligt! Så roligt att träffa alla! Jag och Elin sprang runt och såg det man skulle se medans osloborna jobbade. Sen middag på kvällen, mysigt.

Nu längtar jag efter min Linnéa som anländer på lördag, ojojoj vad vi är laddade:) Det blir nog lika bra som vanligt!

Längtar också efter lite soooool!!! Den här lediga veckan som kommer hade jag hellre spenderat utomlands än inne med tentaplugg... Men kanske i september.. :)

Jag vet inte om sommaren blev bättre eller sämre än vad jag hade tänkt... Den har iaf varit väldigt blandad. Den är den sämsta sommaren i mitt liv, hela året har varit riktigt kasst. Men som alltid finns det solstrålar som lyser igenom och jag tackar er för att ni gjorde sommaren så bra som möjligt! Jag saknar er redan!

Nu ska jag återgå till mitt!


Kommentarer
Maria

Och JAG saknar dig!!!!

2009-08-13 @ 20:10:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0