Packa

Vart ska man börja? Kläder och saker i uppsjö. Hur packar man ihop en hel sommar på några timmar?

Ja jag vet då inte.. Sitter och gruvar mig för att ta tag i allt. Måste tvätta, städa är nog också bra. Och solen skiner som aldrig förr.. Svårt att bli motiverad till tråkiga saker då.

På tal om tråkiga saker, jag vill absolut inte göra min tenta om två veckor

Igår hade vi det jättemysigt hos fammen, åt kinamat, myste på balkongen och plockade en massa körsbär i trädgården. Det finns inte många ställen som ger ett sånt lugn som hemma hos fammen.

Vi tog en sväng förbi hemma hos Adéle också, alltid lika roligt att ses, trots att  vi är sämst på att höras. Men vi vet om det iaf :)

Nä' om man skulle ta och packa...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0