Måndag och jobb

Helgen är nu avklarad och den avslutades med utgång på järnvägs, hade planerat sen ett tag tillbaks att jag skulle ut den här sista söndagen med smalare än thord och allt.. Men igår efter jobbet var jag sjukt omotiverad, trött som en sate och inte alls partysugen. In träder Maria och lockar fram partykänslan:) Tur att vi gick ut, dans, drink och lite välkända ansikten!


Nu sitter jag här, trött och sliten men glad. Ska snart börja förbereda mig inför jobbet som väntar kl 15. Maria kommer få köra bilen hela kvällen tror jag. Och jag ska cykla till jobbet, bra planerat att göra det bakis :P Men dom där 1,6 milen ska jag väl klara av, annars är jag sämst. 

Imorgon ska jag till Umeå medv Lina, trevligt. Inte lika trevligt att jag dubbelplanerar men jag tror Linnea klarar sig utan mig på sin öppning av företaget! Det kommer gå alla tiders för Linnea är världens bästa frisör:) Jag ska boka klipp och färg hos henne den här veckan också.. Måste ju kamma till frillan lite:) 


Hoppas inte ångesten kommer idag, orkar inte..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0