Fredagsmys

Nu händer allt i en rasande fart och jag hinner inte riktigt med. Ikväll ska jag och syster till fammen, världens bästa för övrigt! Vi ska käka thaimat och mysa. Kanske det blir en tripp till Adéle men vi får se hur vi orkar.

Jobbade sista dagen idag, känns bra:) Sjukt vad sommaren har gått fort... Firade att jag har fått semester genom en kall öl i solen på pappas altan, det är livskvalité på hög nivå! Mysigt att hänga lite med pappa.

I helgen måste jag PACKA, åh vad jag hatar att packa..  På måndag drar jag, Elin och pappa till karlstad. Sen på kvällen åker pappa hemåt igen och vi sticker till Oslo, mycket trevligt:)


Efter några dagars äventyr så blir det karlstad för min del, ska bli så skönt att bo själv :)

Underbara väder! Äntligen kanske man får lite sol på sig, har varit drygt att jobba de senaste dagarna när det varit så fint väder!


Nu är jag nyklippt igen :) Första gången jag klipper mig på en salong på tre år. Väldigt trevligt var det, hon är grym min syster :)

Nä nu ska jag packa sovpåsen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0