Påsken!

Jag har än så länge haft underbara dagar härhemma! ´

Hemresan gick bra, dock tog det 6 timmar ist för 5.. jag och linnéa var inte riktigt uppmärksamma så vi tog en omväg, men hem kom vi och tur var väl det:)

Torsdagen spenderades i hudik, gick på stan, fick massage och hämtade en massa saker i Pers lägenhet. Blev mycket jobbigare än vad jag väntat mig,  men det var inget jag kunde göra nåt åt.. Sjukt jobbig situation men nu är det iaf bearbetat. Till viss del åtminstone..

På kvällen bar det iväg till Adéle och där blev mina naglar pimpade. En supermysig kväll, det tackar jag för!:)

Långfredagen spenderades i underbara karlstrand. Livet kan inte bli mycket bättre när man sitter på isen, solen steker och man äter god mat med underbara människor! Precis så ska en långfredag vara:) Avslutade kvällen med en omgång TP, haha sjukt roligt! Sandra Bullock är allergisk mot hästar, mycket allmänbildande:)

Idag har jag träffat mina goskatter, skönt att se att dom har det bra och trivs:) Sen drog jag med natta hem till oss för lite stekning i solen. Myste med den finaste Moa också!

Nu ikväll är jag anställd som fylle-driver, har inte gått av mitt pass än så jag sitter och väntar på en pappa som ska ringa för hemkörning! Min underbaraste pappa!

Känns konstigt att inte gå ut nu under påsken, har ju alltid kört två dagars såhär års. Men kroppen och psyket orkar inte riktigt.. Dels så måste jag bli frisk nångång och dels är jag rädd för vad jag kommer mötas av om jag går ut. Vill och orkar inte det. Trodde att det skulle kännas så mycket bättre, men tydligen hade jag helt fel.. Börjar bli nervös inför sommaren också..

Allt har inte direkt känts tipp topp. Precis när man börjat hoppats på att det skulle lösa sig. Då så rasar allt igen.. Fast denna gången blev fallet inte lika djupt som förra, men ändå jobbigt.. Nu kan det faktiskt inte bli så mycket värre.. All skit kommer på samma gång.. och nu vill jag bara att det ska ta slut så jag kan få skratta, ett riktigt lyckligt skratt vill jag skratta!

Dessa bilder blir jag glad av!












Underbara Vovve!











Kommentarer
Anonym

sjukt fin hund! hoppas att jag kommer åka upp och hälsa på dig någon gång.. glad påsk gumman, puss andrea ;)

2009-04-12 @ 02:23:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0